Be Tarzan

agygcd

 

Bu postu çektiğim de hava da uzun zaman sonra ilk defa güneş görünmüştü ve ben inanılmaz mutluydum! Sanmıştım ki bahar geldi ama öyle olmadı.. Soğuk havalar geri geldi ve benimde hevesim kursağımda kaldı. Ama yine de güneşi görür görmez “Tarzan gibi dışarı çıkmak” deyimini baştan yorumladım ve tam da kelime anlamına göre kullandım! Uzun leopar desenli eteğimle nude gömleğimi kombinledim, siyah bot topuklu ayakkabılarımla beyaz kürkümü aldım ve kitap şeklinde ki çantamı da yanıma aldım. Bir kaç aksesuarla da son dokunuşları yaptıktan sonra da hazırdım! 

When i took this photos, the sun was came up after a long time and i was extremely happy about it! But it didn’t take long after this cold weather came back again, what a pity..  But anyway when i saw the sun i decided to dress like Tarzan! Haha! Because of the sun i felt like it! So i wore my leopard long skirt with my nude shirt and with the black heels, white fur with it(because it wasn’t that much warm anyway) and i took with me my book shaped clutch.. For the final i added some accessories and i’m readyy!! 

ahdkslocadhyfmjlfjkdlaşFLSŞAPgjlsş.jpgjcdosşi.jpgjdosşia