Almost Starting A New Summer Story

DSCF1452

 

 

 


 

Güneşle dansımız başlıyor. Vücudumuzu güneşin verdiği ritme kaptırmışken hislerimiz de aynı şekilde vücudumuzu takip ediyor. Uzaklara dalıp giderken güneş yine müziği başlatıyor ve biz yeniden kayboluyoruz. Bir ritimde ya da bir bakışta veya bir anı da…  

Yaz geldi sayılır, her yazın bir hikayesi vardır derler doğru mu? Bence doğrunun ötesinde. Gerçekliği herkesin içinde kanıtlanmış bir şey bu. İyisiyle kötüsüyle, çalışmasıyla tatiliyle, belki de boşluklarıyla.. Her yaz unutulmazdır. Ne olursa olsun, nasıl geçirirsek geçirelim. Ben bu yaz için henüz plan yapmadım. Yapmayı da düşünmüyorum çünkü planlar her zaman bozulur. En azından benim hayatımda genellikle böyle. Plan yok, kesin konuşmak yok, kesin düşünmek yok. Bir uçurumdan çoktan atladım ve boşlukta süzülüyorum. Ve nereye gittiğimi bilmeden öylece süzülürken karşıma çıkanlar çok daha heyecan verici oluyor. Ama şuna inanıyorum ki tıpkı Alice gibi bende boşluğun sonunda Harikalar Diyarı mı bulacağım. Bu arada bunu söylemem lazım en sevdiğim hikayedir Alice Harikalar Diyarında.. Çünküsünü anlatmayacağım zaten nasıl açıklayayım şimdi bilmiyorum ama kendime en yakın hissettiğim hikaye işte. İzleyin, okuyun ve üstüne mutlaka düşünün.. 

Neyse konumuzdan fazla uzaklaştık.. Ne diyorduk, evet her yazın bir hikayesi vardır. Kendimizin yarattığı kendimizin yazdığı.. “Yaz” olduğu için mi aynı şeyler bile daha farklı geliyor insana? Bazen aynı şeyi yapsan bile hatta tamamen aynı şekilde aynı işte çalışsan bile aynı yerde olsan bile yazın ders çıkaracak ya da hikaye oluşturacak daha fazla şey oluyor. Bence bu da tamamen düşüncelerimizin oyunu. Bir şeylerin daha fazla farkına varmamız. Küçüklüğümüzden beri yaz başkaydı, okul tatil olduğu için bizim için hep daha özeldi. Senelerdir böyle oturmuş ve kalıplaşmış şekilde yetiştirilince de Yaz bizim için hep daha farklı oldu bence. Ya da öyle de olmayabilir. Siz ne düşünüyorsunuz bilemem ben şuan böyle düşünüp böyle yazdım. Kalıplaşmış şeylere karşı olduğumdan birden “yaz” a da sinirlenmiş olabilirim ama düşündüm de böyle bir kalıplaşma olmasaydı da yine “yaz” ı sever miydik bu kadar? Ben severdim. O zaman yine de kalıplaşmış sayılır mı yaz mevsimine karşı olan bu tutumumuz? Neden böyle düşündüm ya da yazdım bilmiyorum belki de silsem daha mantıklı olur çünkü belkide şuan söylediklerim çok saçma. Ama şuan buna karar veremiyorum.  O yüzden bu yazı kalsın şimdilik. Her yerde mantık aramak zorunda değiliz sonuçta değil mi? Bazen saçma olan şeyler daha güzeldir. Bazen mantıksız olan şey daha mantıklı gelir…


DSCF1454DSCF1463DSCF1462DSCF1457DSCF1461DSCF1465