Viva La Fashionista!

DSCF1523

 

 


 

Fashionista gibi yaşamak, fashionista olmak.. Ne kadar güzel geliyor kulağa.. Ohh miss.. Nasıl olunur bileniniz var mı? Ben bilmiyorum. Öğrenmekde pek umrumda değil çünkü daha çok “kendin” gibi yaşamaktan yanayım. Küçükken filmlerden, kitaplardan fazlasıyla etkilenip başkası gibi davranmaya çalışırdım, bir karakter, başka biri işte. Ama hiç birinde başarılı olamadım 😀 Sonra ilerledikçe, zaman geçtikçe,gördükçe ve büyüdükçe kendim olmayı keşfettim ve en iyi yaptığım en iyi olduğum hatta en iyi taklit ettiğim şeyin bu olduğuna karar verdim. 

Bir çok arkadaşım bazı şeyleri yapmadığım veya denemediğim için benim kendim olmadığımı düşünüyor hatta ve hatta çılgın değilsin dedikleri bile oluyor. Gülüyorum. Çünkü bunun çılgınlıkla veya cesaretle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Sadece o dedikleri şeyler ben değilim, hiç bir anlamda.. Ve sırf arkadaşlarım yapıyor diye yapacak,özenecek bir insan hiç değilim. Ama gel bungee jumping yapalım deseler koşarak giderim. Ya da uçaktan paraşütle atlasak.. Ama evet içki içmem, sigara kullanmam veya başka saçma sapan şeyleri denemem çünkü ben değilim ki o. Neden kendime bunu yapayım? Kendim olmadığım bir şeyi yapmak istemememin neresi cesaretsizlik olabilir bunu çözemedim.. Bir çok arkadaşım sırf arkadaş ortamlarında kullanılıyor diye sigaraya başladı, içki içmeye başladı. Benim tüm arkadaşlarım sigara kullanıyor ama ben içmiyorum. Cidden bu kadar saçma bir sebeple sigaraya başlamış olsam kendime çok kızardım. Arkadaşlarım içiyor diye denedim ve başladım gibi bir sebep mi olur… 😀 

Ne yaparsanız,neye karar verirseniz kendiniz olun. Arkadaşınız istiyor ya da sevgiliniz yapıyor diye bir şey yapmayın. Kendinizi dinleyin her zaman. Bu spor yaparken veya ders çalışırken de aynı. Kendinizi mutlaka dinleyin. Kendiniz gibi yaşayın, bir Fashionista gibi bile değil. Kendiniz gibi…

Ve unutmayın kendiniz gibi olmadığınız her an gerçekten bayağı gözüküyorsunuz…


DSCF1528DSCF1530DSCF1531DSCF1537DSCF1546