A Little Summer


Herkese tekrardan merhabaaa!!! Bayadir ortalikta yoktum gibi gozuksede aslinda instagramda aktifim. Ayrica ulkemizin gectigi su zor donemlerde pek de icimden post hazirlamak gelmedi acikcasi. E haliyle… Zaten oyle bir hale geldik ki artik yeni bir olayin patlamamasi 1ay dan fazla zaman almiyor. Guvenli hissetmiyoruz, mutlu hissetmiyoruz. Bu guzelim cennet parcasi ulkemiz icler acisi bir hal almaya basladi, ne yazik.. 

Ama tabiki ben buraya bunlari konusmaya gelmedim. Aksine biraz bunlardan uzaklasmaya geldim. Her yazin bir hikayesi vardir demistik. Bu yazinki pek parlak gecmesede yinede guzel seyler olabiliyor, hakkini yememek lazim. Benimde kisa bir tatil yapma firsatim oldu. 1haftami bulgaristanda gecirdim, gercekten cok iyi geldi keske biraz daha kalabilseydim.. Ama suanlik ufukta yeni bir tatil gozukmuyor, yinede belli olmaz. 

Tatil aslinda fazlasiyla huzur doluydu. Ozellikle bulgaristanda dans etmeden duramayan ben surekli uyudum, geceleri cikamadim. Surekli her yerde uyudum veya uyuyakaldim.. Cok ilgincti benim icin cunku gercekten ozellikle bulgaristana gidince mutlaka dans etmem lazim ama bu sefer tamamen tersi oldu.. Buna da ihtiyacim varmis. 

Umarim sizin yaz hikayeniz cok daha mukkemmeldir. Bende o zaman daha fazla uzatmayayim, devami fotograflarla anlatilsin..