Oh,that weekend

Hayatimin en guzel en ilginc hafta sonunun hangisi oldugunu biliyorum artik(en azindan su ana kadar yasadiklarimin icinde). Her saniyesi o normal karmasik hayatimizdan o kadar farkli, o kadar huzurlu, o kadar eglenceliydi ki boyle kaliteli zaman gecirmis olmanin verdigi mutlulugu hala eksiksiz tasiyorum. 

Sehirden uzakta telefonun bile cekmedigi bir yerde yeni deneyimlerle dolu 3 gece 3gun gecirdim. Ne makyaj var ne de dogru durust kiyafet. Ne gurultu var ne de sorun. Denize girip cikmaya, kumda uzanmaya, ciftlikte kosusturmaya ragmen pis hissetmemenin nasil bir duygu nasil rahatlatici bir his oldugunu size anlatamam bile.. 

Mutlaka yasanmasi gereken turde bir deneyim ve ben bunu yasadigim icin cok minnettarim. Her sey inanilmaz guzeldi. O kadar guzeldiki kelimelere sigdiramiyorum..! O yuzden fotograflarla bas basa birakiyorum sizi, belki benim anlatamadiklarimi bir nebze onlar anlatabilir..